Først raskmeldt, fordi autisme og ADHD var et “livsvilkår” – nu giver Esbjerg Kommune fuldt medhold
I dag tikkede der en afgørelse ind i Mikkels e-Boks – og det var en af de gode nyheder. Mikkel har fået fuldt medhold og er nu tilbage i sit jobafklaringsforløb. Den 21. april traf kommunen afgørelse om, at Mikkel ikke længere var uarbejdsdygtig efter sygedagpengelovens § 7. Begrundelsen var, at Mikkel […]

